4 zalety taśmy z nadrukiem
Published 08.08.2018Taśmy z nadrukowanym logotypem firmy są już w Polsce dość popularne. Firmy, które wysyłają dużo paczek, powinny przemyśleć kwestię zamówienia taśmy dla siebie. Taśma samoprzylepna z nadrukiem przynosi szereg korzyści dla firmy. Przyjrzyjmy się czterem najważniejszym z nich.
Świadomość marki
Każdy przedsiębiorca wie, że reklamowanie swojej firmy zawsze popłaca. Taśma samoprzylepna z nadrukiem to nic innego, jak mobilna reklama firmy. Nazwa czy logotyp naszej marki „podróżują” po świecie razem z paczką. Każda osoba, która na nią spojrzy, podświadomie zapamiętuje nasze dane, a od świadomości istnienia danej marki, do skorzystania z jej usług niedaleka droga.
Łatwiejsze odnalezienie produktu
Jeśli nasze produkty leżą w sklepie lub magazynie blisko produktów innych firm, ich odnalezienie jest kłopotliwe. Dokładnie oglądanie każdego pudełka, by upewnić się, że dana rzecz pochodzi od interesującego nas producenta, może zniechęcić do zakupów. Pudełko oklejone taśmą z wyraźną nazwą lub logotypem firmy sprawia, że nasze produkty są łatwiejsze do odnalezienia w gąszczu innych kartonów.
Image profesjonalisty
Paczki wysyłane przez firmę, pozaklejane taśmą z jej logotypem dodają jej prestiżu w oczach klientów. Dopracowana „własna” taśma sprawia, że klienci postrzegają firmę jako dbającą o szczegóły, zaangażowaną i profesjonalną. Klient, który czeka na dostawę naszego produktu, już od pierwszego rzutu okiem na paczki leżące w recepcji wie, który z kartonów pochodzi właśnie od nas.
Sytuacje niestandardowe
W życiu biurowym nie raz zdarzają się sytuacje nie standardowe. Bywa, że chcemy wystawić z naszego biura na wspólny korytarz na jakiś czas rzecz, która należy do nas, a nie chcemy, by ktoś ją sobie przywłaszczył. Wtedy warto okleić ja firmową taśmą. Dzięki temu potencjalny nowy właściciel danej rzeczy będzie wiedział, kogo może zapytać o to, czy dana rzecz jest jeszcze mu potrzebna. Taśma może też być do oznaczania różnych miejsc i rzeczy na zewnątrz budynku, o wiele dłużej wytrzyma niesprzyjające warunki pogodowe, niż zwykła kartka papieru z logotypem.